26 Ağustos 2014 Salı

Zor

Blogumu açıp artık film eleştirileri yazacağımı karar verdiğimde bunu çok kolay olacağını düşünmüştüm. Açarım bilgisayarı sevdiğim filmlerle başlar arada beğenmediklerimden de bahseder kolay olur gibi gelmişti ama hiç öyle olmadı. Hangi filmi yazsam, nerden başlasam diye düşünerek baya bir vakit geçiyormuş.Ayrıca film eleştirisi de yazmak çok zormuş. Çok fazla eleştiri okuyan bir insanımdır. Karşıma örnekleri alıyorum onlara benzemesin sadece kendim yazayım istiyorum, olmuyor. İlla ki aklımda oradan kalanlardan da bir şeyler sıkıştırıyorum. Ama az çok bir film nasıl çözümlenir öğrendim. Yönetmen, oyuncular, konu, mekanlar, kostümler, müzikler... 
Vee spoiler vermemek de en zoru bence bazen sonunu yazamadığım için içim içimi kemiriyor. Olmadı bazen kocaman harflerle spoiler yazarak en azından izlemiş okuyucularımla fikrimi paylaşırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder